Általános Szerződési Feltételek

Általános Szerződési Feltételek

http://webshop.hilena.hu webáruház

I.

A webáruház adatai

Az Ön által vásárolt termékek eladója  Dr. Beckerné Ábrahám Erzsébet egyéni vállalkozó. A vállalkozó pontos, jogszabályok által meghatározott adatai a következők:

  • nyilvántartási szám: 32824500
  • Adószám: 66224127-1-31
  • bankszámlaszám: 10701070-67937224-51100005
  • Telefonszám: +36 30 555 44 92
  • E-mail: hello@hilena.hu

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni a www.hilena.hu webáruháznak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásokat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azt kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén szívesen állok rendelkezésére a feltüntetett elérhetőségeink egyikén.

Vásárló lehet bárki, aki a jelen szerződési feltételeket elfogadja, azokat magára nézve kötelezőnek ismeri el.

Jelen szerződés nyelve magyar. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, elektronikus formában kerül megkötésre annak elfogadásával, magatartási kódexre nem utal.

II.

A szerződő Felek

A http://webshop.hilena.hu webáruházban történő megrendeléssel jelen szerződésben foglalt feltételekkel szerződés jön létre a Vállalkozó és a megrendelést a leadó személy, mint vásárló (továbbiakban Vásárló) között. A Vásárló a megrendelés jóváhagyásával elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen szerződésben foglaltakat.

III.

A szerződés Tárgya

A http://webshop.hilena.hu webáruházban eladásra kínált termékek képezik a vállalkozó és a vásárlók közötti szerződés tárgyát. A vételár mindig a kiválasztott áru mellett feltüntetett bruttó ár.

IV.

Termékismertető

Dr. Beckerné Ábrahám Erzsébet EV igényes, kézi munkával készült tűzzománc ékszereket készít. Az ékszerek a rekeszzománcozás technikájával készülnek, a zománcozott fém felületek nemesacél ékszeralapba ragasztva kerülnek kiszállításra. A termék egy bordó szatén szalaggal átkötött, kísérő kártyával ellátott, fehér színű ékszerdobozban kerül kiszállításra (amely a termék árába beletartozik), de lehetőség van exkluzívabb csomagolás választására is felárért.

V.

A Megrendelési folyamat

Általános szabályok

Megrendelő megrendelése elküldésével a Vállalkozó vásárlójává válik. A megrendelés a megadott email címre történő automatikus írásbeli visszaigazolása után tekinthető véglegesnek. A szerződés, illetve a szerződéskötés nyelve: magyar. A fentiek szerint megkötendő szerződés a felek között írásba foglalt szerződésnek minősül.

A megrendelést, annak kézhezvételét követő 48 órán belül e-mailben visszaigazoljuk, a regisztrációban feltüntetett e-mail címre küldött elektronikus levélben. A visszaigazolásban feltüntetjük a megrendelés kódszámát, amelyre hivatkozni lehet a megrendeléssel kapcsolatos bármely ügyintézés esetén. A megrendelés visszaigazolásával a felek között a szerződés létrejön. A Vállalkozó részéről a szerződés teljesítettnek tekintendő amennyiben a Vállalkozó intézkedett a megrendelt termék fuvarozónak történő átadásáról, melyről a megrendelő email útján tájékoztatásra kerül.

Amennyiben a vállalkozó a megrendelést valamilyen elháríthatatlan ok miatt nem tudná a jelen ÁSZF szerinti feltételekkel teljesíteni, úgy erről, a megrendelés visszaigazolását követően a lehető legrövidebb határidőn belül e-mailben értesítést küld a megrendelőnek. Amennyiben a vásárló rossz szállítási címet ad meg a megrendelésben és így a kézbesítés lehetetlenné válik, úgy a teljesítés elmaradásáért a Vállalkozó nem tartozik felelősséggel. Ebben az esetben a Vállalkozó a teljesítés meghiúsulásáról való értesülést követő 5 munkanapon belül e-mailben értesíti az érintett vevőt erről a tényről és felszólítja, hogy adja meg a helyes szállítási címet.

Amennyiben a megrendelő rosszul töltötte ki a megrendelést és/vagy nem helyesen adta meg az e-mail címét, úgy a megrendelését sem visszaigazolni, sem teljesíteni nem tudjuk. A megrendelés nem helyes kitöltéséből eredő kényelmetlenségekért, illetőleg bárminemű károkért felelősséget a Vállalkozó nem vállal. Amennyiben a visszaigazolás a megrendelés elküldésétől számított 48 órán belül nem érkezik meg a Vásárlóhoz, úgy a Vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól.

A webáruházban a rendelési folyamat első lépése egy regisztráció, melyhez élő telefonszámot és e-mail címet is szükséges megadni. A termékek megrendelése minden esetben regisztrációhoz kötött.

A megrendelés kizárólag elektronikus úton történhet, interneten keresztül a http://webshop. hilena.hu webcímen. Telefonon, e-mailen, levélben, vagy egyéb más módon leadott rendeléseket nem áll módunkban elfogadni.

A Megrendelés menete.

A webáruházban a termékek megvásárláshoz az alábbi lépések szükségesek:

1. A kiválasztott termék oldalán a mennyiség megadása után kattintson a "Kosárba rakom" gombra.  A fejléc "Kosár" részben a "Megtekintés" linkre kattintva módosíthatja a Kosár tartalmát 

2. Amennyiben szeretne további terméket a kosárba helyezni, válassza „Vásárlás folytatása” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. Az „eltávolítás” mezőre kattintva és a "Kosár frissítése" gombra kattintva törölheti vagy módosíthatja a kosár tartalmát. Amennyiben mindent rendben talál, kattintson a "Tovább a pénztárhoz" gombra.

3. Amennyiben még nem regisztrált vásárló, itt, a Pénztár oldalon teheti meg a regisztrálását megadva a kapcsolati adatokat (email címét, jelszavát, telefonszámát), számlázási adatait, szállítási címet, amennyiben a két cím nem egyezik meg.

 A telefonszámra azért van szükség, hogy a futárszolgálat szükség esetén fel tudja venni Önnel a kapcsolatot.

A pick –pack pontos kiszállítás választása esetén a csomagnak üzletbe történő megérkezése után Önnek sms-t küldünk. A vásárlói telefonszámnak a következő formátumot kell követnie: 3620…   3630….    3670…   Vezetékes számra nem tudunk sms-t küldeni.

Amennyiben már regisztrált vásárló itt is beléphet webáruház fiókjába az e-mail címe és jelszava alapján.

4. A „Tovább” gombra kattintva választhatja ki a szállítási módot. Ennek lezárásaként kattintson a "Tovább" gombra.

5. A Fizetési Mód részben választhatja ki a kiválasztott szállítási módhoz rendelt fizetési lehetőséget. Ennek lezárásaként kattintson a "Tovább" gombra.

6. A Rendelés Összesítése lapon ellenőrizze le a megadott adatokat. Amennyiben mindent rendben talál a "Vásárlási feltételek" elfogadása után, kattintson a "Megrendelés" gombra, vagy a fentebb említett 4 menü bármelyikének „Módosítás” gombjára, amennyiben módosítani szeretne.

7. E-mail-ben a megrendelése elküldését követően, a megrendeléséről pontos visszaigazolást kap.

Adatvédelem

A megrendelés során a Vállalkozó birtokába jutott, és a Vásárló azonosításához szükséges adatokat a Vállalkozó bizalmasan kezeli, kizárólag a rendelés teljesítéséhez használja fel, és azokat harmadik fél részére kizárólag az alább meghatározott esetekben jogosult továbbítani.

A webáruházban történő regisztrációt követően a Vállalkozó, - amennyiben a Vásárló a weblapon igénybe vehető egyéb akciók, játékok, illetőleg ajándékokra való jogosultság keretében külön regisztrál - jogosulttá válik, hogy ezen regisztrációk során a megadott adatok tekintetében a megadott e-mailcímet továbbítson harmadik fél részére, azonban azt kizárólag csak további piackutatási, statisztikai, illetőleg marketing célból. Amennyiben ezzel kapcsolatosan további információra lenne szüksége az Adatvédelmi Nyilatkozatból bővebb tájékoztatást kaphat.

VI.

Kedvezmény kupon

A http://webshop. hilena.hu oldalon lehetőség van feliratkozni a Hilena Világa Blogértesítőre. Havonta 1-2 alkalommal a hírlevélre feliratkozottakat értesítjük az újdonságokról, a mindennapjainkról, akciókról. Dr. Beckerné Ábrahám Erzsébet EV változó időközönként kedvezményes kupont küld ki a Bolgértesítőre feliratkozottaknak. A kedvezmény kupon tartalmazza a kuponkódot, a kedvezmény mértékét, és a felhasználhatóság határidejét. Ha a Vásárló a felhasználhatósági periódus alatt a webshop.hilena.hu honlapon vásárol és a Kosár részben a „Kupon beváltása” rovatba beírja a megfelelő kuponkódot, akkor a vásárlás végösszegéből a kuponban meghatározott kedvezményt érvényesítheti.

VII.

Szállítási Feltételek és Szállítási módok

Szállítási feltételek:

A megrendelést követően, ha előreutalással történik a fizetés, akkor a megrendelt termékek árának vevő általi kifizetését és a Dr. Beckerné Ábrahám Erzsébet EV részére történő jóváírását követő 5 munkanapon belül átadjuk a megrendelt terméke(ke)t a webáruházban megjelölt fuvarozónak.

Ha a megrendelésben a Vásárló az utánvétes fizetést választotta, akkor a megrendelés beérkezését követő 7 munkanapon belül kerülnek a termékek a fuvarozónak átadásra.

A megrendelt termékek egy bordó szatén szalaggal átkötött, kísérő kártyával ellátott, fehér színű ékszerdobozban kerülnek kiszállításra, hogyha a Vásárló nem választja felárért az exkluzív csomagolási módot.

Az ékszerdobozt légpárnás borítékba csomagolva adjuk át a fuvarozónak kiszállításra.

A megrendelt termékeket a Pick pack pontos futárszolgálat vagy a DPD futárszolgálat szállítja ki.

Kiszállítás jelenleg csak Magyarország területére lehetséges.

Dr. Beckerné Ábrahám Erzsébet EV kizárólag arra vállal felelősséget, hogy a megrendeléstől számított jelen ÁSZF-ben meghatározott időtartamon belül a futárszolgálatnak a megrendelt terméke(ke)t átadja. A választott futárszolgálat esetleges késedelméért, illetőleg az ebből adódó esetleges kellemetlenségekért vagy kárért a vállalkozó felelősséget nem vállal.

 

Szállítási módok:

1. Pick-Pack Ponttal történő szállítás:

  • Mi az a Pick Pack Pont?

Az ország közel 130 városában megtalálható több mint 400 Pick Pack Pont segítségével Ön személyesen is átveheti az interneten megrendelt csomagot. A Pick Pack Pontok olyan Relay és Inmedio hírlapüzletek, ÖMV valamint Avanti töltőállomások, amelyek frekventált helyeken találhatóak meg. A Relay üzletek közlekedési csomópontoknál (MÁV, BKV, FKF, Volán társaságok, Budapest Airport), az Inmedio üzletek bevásárló központokban, hipermarketekben, nagyvárosok sétálóutcáin, főutcáin találhatóak meg, míg az ÖMV és Avanti töltőállomások a gépjárművel közlekedők számára biztosítanak könnyű megközelíthetőséget, hogy Önnek ne jelentsen gondot a csomag átvétele.

A megrendelt áru Pick Pack Pont átvevőhelyre történő megérkezésekor a futárszolgálat email-ben és sms-ben értesíti a Vásárlót (hogyha a telefonszám a megrendelés folyamán a megfelelő formátumban lett megadva. A vásárlói telefonszámnak a következő formátumot kell követnie: 3620…   3630….    3670…   Vezetékes számra nem lehetséges sms küldése), melyet követően csomagját azonnal átveheti.  Az értesítést követően 5 munkanapon keresztül mehet a csomagjáért az üzletek nyitva tartási ideje alatt, amely átlagosan hétfőtől-vasárnapig 08.00 - 20.00 tart.

  • Milyen előnyökkel jár a személyes átvétel?

A személyes átvétel ugyanolyan gyors és kényelmes, mint a futárral való kézbesítés, ám a készpénzes fizetés mellett lehetőség van a Pick Pack Pont átvevőhelyeken bankkártyával történő fizetésre is. A csomagok így szombaton, sőt vasárnap is átvehetőek.

  • Mikor remek választás a Pick Pack Pont?

Ha Önnek a futárral történő kézbesítés túl költséges, vagy nem tud a megadott időben a szállítási címen lenni, vagy szeretne a szabadidejével saját maga gazdálkodni, akkor mindenképpen válassza a kényelmes, személyes csomagátvételi lehetőséget.

  • Hogyan kérhetem a Pick Pack Ponton történő személyes átvételt?

Miután kosárba helyezte a termékeket, a Pénztár "Szállítási mód” részénél válassza ki a Pick Pack Pont szállítási módot, majd a megjelenő választó elem segítségével adja meg azt a Pick Pack Pontot, ahol át kívánja venni a csomagot. A személyes átvétel minél gyorsabb lebonyolítása érdekében kérjük, hogy nyomtassa ki az automatikus visszaigazoló e-mail értesítést vagy jegyezze fel a rendelés azonosító számát.

  • Kíváncsi arra, hogy merre járhat a megrendelt csomagja?

Amennyiben az áruházban a Pick Pack Pont szállítási módot választotta, a szolgáltatás csomagkereső oldalán leellenőrizheti, hogy csomagja éppen milyen stádiumban van.

  • Hány napba telik a futárszolgálat részéről a szállítási idő?

A csomagok futárszolgálatnak történő átadása után a vásárlók Budapesten a 3., míg vidéken a 4.dik munkanapon kapják kézhez a csomagokat.

  •  Mi a többszöri kézbesítés és visszárú folyamata?

Abban az esetben, ha a Vásárló a küldemény Pick Pack Pont Árushelyre való kiszállításától számított 7 (hét) napon belül nem jelenik meg úgy a csomag visszáruzására kerül sor.

Amennyiben a Vásárló nem veszi át a csomagot az általa megjelölt Pick Pack Pontban, úgy a teljesítés elmaradásáért Dr. Beckerné Ábrahám Erzsébet EV nem tartozik felelősséggel. Ebben az esetben Dr. Beckerné Ábrahám Erzsébet vállalkozó a teljesítés meghiúsulásáról való értesülést követő 5 munkanapon belül e-mailben értesíti az érintett Vásárlót erről a tényről és felszólítja, hogy adja meg a helyes szállítási címet. Amennyiben a Vásárló megadja a helyes címet és kéri az ismételt kézbesítést, úgy erre a következő feltételek teljesülése esetén van lehetőség:

 (1.) korábbi banki átutalás esetén, ha a Vásárló a válaszlevéllel egyidejűleg átutalja az ismételt kézbesítés költségét, (2.) korábbi utánvétes fizetés kérése esetén, ha a Vásárló a válaszlevéllel egyidejűleg utánvétes fizetés helyett megfizeti a vételárat és a kétszeri kézbesítés díját (1x utánvétes szállítási díj + 1x utalásos szállítási díj) banki átutalással. A vásárolt terméket a fenti összegeknek (a második kézbesítés díja, vagy a vételár és a kétszeri kézbesítés díja) a webshopban való fizetéstől számított 5 munkanapon belül adjuk át a fuvarozónak.

Amennyiben Dr. Beckerné Ábrahám Erzsébet EV felszólítására a vevő 5 munkanapon belül nem reagál, vagy nem kéri az ismételt kézbesítést, vagy nem fizeti meg a fenti határidőben a szükséges összeget, úgy a szállítási költségek levonása után a csomag visszaérkezését követő 30 napon belül visszaküldjük a már megfizetett vételárat a vevő részére. Ez esetben Dr. Beckerné Ábrahám Erzsébet EV nem tartozik további teljesítési kötelezettséggel a vevő felé. 

 

2. DPD Futárszolgálattal történő szállítás:

A webshop.hilena.hu webáruházban feladott rendelések kiszállítása a Vásároló választása szerint történhet a DPD futárszolgálattal az online rendelés során a Vásárló által megadott címre.

  • Mi az a DPD futárszolgálat?

Bárhol, bármikor: mint Európa egyik vezető csomagszállítója, a DPD elsőosztályú, belföldi és nemzetközi csomagszállítást kínál, mellyel csomagja a lehető legrövidebb időn belül eléri az összes célállomást. A DPD szolgáltatásai rendkívül hatékonyak, melyet az egyedülálló, több mint 40 országban elhelyezkedő, több mint 500 DPD depóból álló nagykapacitású szállítmányozói hálózat biztosít.

A csomagok kézbesítése hétfőtől-péntekig,      óra között történik.

  • Milyen előnyökkel jár a házhozszállítás?

A futárszolgálattal történő kiszállítás bár drágább mint a Pick Pack Pontos kiszállítás, de gyors és kényelmes. A termék megrendelése után Önnek más teendője nincsen, csak a megadott szállítási címen várni a futár csengetését. Az utánvétes csomagok esetében a fizetés módja: készpénzes.

A DPD futárszolgálattal történő szállítás az alábbi előnyökkel jár:

- az átvevő személy mielőtt aláírásával hivatalosan is átveszi a csomagot, leellenőrizheti, hogy van-e bármilyen sérülés a csomagon.

- a címzett a csomag átvétele során névvel, dátummal és aláírással igazolja, hogy átvette a csomagot, amelyet a későbbiekben a POD igazol

- az utánvétes csomag esetében (DPD Classic COD) először a feltüntetett összeget kell átadni a futárnak, amelynek átvételét nyugtával igazolja. Amennyiben esetleg utánvétes csomagon talál külsérelmi nyomokat, abban az esetben a futár ugyanúgy a helyszínen felveszi a jegyzőkönyvet.

Kérjük, a csomag sértetlenségét minden esetben a kézbesítő jelenlétében leellenőrizni! Amennyiben a csomagon bármilyen külsérelmi nyomot lát kérjük, hogy arról a futárral jegyzőkönyvet felvetetni szíveskedjen, azzal, hogy a jegyzőkönyv kitöltése után a futártól kérje a sérült termék feladónak történő visszaszállítását a jegyzőkönyv másolatával együtt.

Vásárlóink megelégedése érdekében, természetesen gondoskodunk arról, - a futár kárfelelőssége mellett -, hogy a megrendelt terméket mihamarabb sértetlenül birtokba vehesse.

Miután a futárt a kiszállítás tekintetében felelősség terheli, amennyiben a csomagon külsérelmi nyom található, azonban a Vásárló azt nem jelezte, arról az átadáskor jegyzőkönyv nem készül, úgy a későbbiekben a csomagolás hibájából vagy a nem megfelelő kiszállításból eredő károk miatt felelősséget, vagy a megrendelt termék kicserélését a vállalkozó vállalni nem tud.

A vállalkozó ugyancsak kizárja (csere illetőleg bármely kár) felelősségét amennyiben a Vásárló a megrendelt terméket átveszi, és azt használatba veszi.

  • Mikor remek választás a DPD futárszolgálat?

Ha Önnek nem okoz gondot a megadott időben a szállítási címen akkor a futárral történő kézbesítés a legideálisabb: gyors és kényelmes. Önnek nincsen más teendője a megrendelés után csak várni a csomag megérkezését az Ön által megjelölt szállítási címre.

  • Hogyan kérhetem a DPD futárszolgálat kiszállítási módot?

Miután kosárba helyezte a termékeket, a Pénztár  „Szállítási mód” részénél válassza ki a DPD futárszolgálat szállítási módot.

  • Hány napba telik a futárszolgálat részéről a szállítási idő?

A kiszállítás a DPD Hungária Kft. saját üzletszabályzata szerinti határidőn belül történik meg. A DPD Hungária Kft. általában az átadást követő 1 munkanapon belül kiszállítja a csomagot.

  • Mi a többszöri kézbesítés és visszáru folyamata?

A csomag kézbesítését összesen háromszor kíséreli meg a futárszolgálat. Ha a címzett nem található, a gépjárművezető az első kézbesítési kísérletkor hagy a címzett levelesládájában egy értesítőkártyát vagy felhívja a címzettet. Ennek alapján a DPD-vel meg lehet beszélni a kézbesítés új időpontját.

Amennyiben a Vásárló rossz szállítási címet ad meg a megrendelésben és így a kézbesítés lehetetlen, úgy a teljesítés elmaradásáért Dr. Beckerné Ábrahám Erzsébet EV nem tartozik felelősséggel. Ebben az esetben Dr. Beckerné Ábrahám Erzsébet a teljesítés meghiúsulásáról való értesülést követő 5 munkanapon belül e-mailben értesíti az érintett Vásárlót erről a tényről és felszólítja, hogy adja meg a helyes szállítási címet. Amennyiben a Vásárló megadja a helyes címet és kéri az ismételt kézbesítést, úgy erre a következő feltételek teljesülése esetén van lehetőség:

 (1.) korábbi banki átutalás esetén, ha a vevő a válaszlevéllel egyidejűleg átutalja az ismételt kézbesítés költségét, (2.) korábbi utánvétes fizetés kérése esetén, ha a vevő a válaszlevéllel egyidejűleg utánvétes fizetés helyett megfizeti a vételárat és a kétszeri kézbesítés díját (1x utánvétes szállítási díj + 1x utalásos szállítási díj) banki átutalással. A vásárolt terméket a fenti összegeknek (a második kézbesítés díja, vagy a vételár és a kétszeri kézbesítés díja) a webshopban való fizetéstől számított 5 munkanapon belül adjuk át a fuvarozónak.

Amennyiben Dr. Beckerné Ábrahám Erzsébet EV felszólítására a vevő 5 munkanapon belül nem reagál, vagy nem kéri az ismételt kézbesítést, vagy nem fizeti meg a fenti határidőben a szükséges összeget, úgy a szállítási költségek levonása után a csomag visszaérkezését követő 30 napon belül visszaküldjük a már megfizetett vételárat a vevő részére. Ez esetben Dr. Beckerné Ábrahám Erzsébet EV nem tartozik további teljesítési kötelezettséggel a vevő felé. 

Jelenleg a termékek kiszállítása, a fentebb maghatározott módokon csak Magyarország területére lehetséges. Amennyiben külföldre történő kiszállítást igényelne, kérjük vegye fel kapcsolatot a Vállalkozóval a fenti elérhetőségek egyikén, miután a külföldre történő kiszállítási mód esetében a kiszállítási költségeket a vállalkozó egyénileg kalkulálja.

VIII.

Termék ára, fizetési módok és költségek

A kiválasztott termékek mellett feltüntetett árak forintban értendőek. Dr. Beckerné Ábrahám Erzsébet EV kisadózó, az ÁFA törvény szerint alanyi adómentességet élvez, ezért az általa értékesített termékeket ÁFA nem terheli, tehát a feltüntetett termékek melletti árak bruttó árak, de 0%-os ÁFÁ-t tartalmaznak.

Minden vásárlás alkalmával áfás számlát állítunk ki, melyet a megrendeléssel együtt juttatunk el Vásárlónknak. A vásárló a fizetési módot a Megrendelés finalizálása során választhatja ki magának.

A megrendelt terméket a vásárló a következő módon fizetheti:

  Magyarországon érvényes kiszállítási árak a következőképpen alakulnak:

 1. Pick- pack pontos kiszállítás esetén:

1.1 Előre utalással a bankszámlára:

  • Bármely értékű termék esetén a szállítás ingyenes

1.2. Pick pack pontos kiszállítás utánvéttel:

  • Bármely értékű termék esetén:  200 Ft
  1. DPD futárszolgálattal történő szállítás esetén:

2.1. Előre utalással a bankszámlára:

  •  1 - 19 999 Ft termékdíj:  800 Ft
  •  20 000 Ft összértéket meghaladó vásárlás esetén a szállítás ingyenes

2.2 Utánvéttel

  •   1 - 19 999 Ft termékdíj:  1200 Ft
  •   20 000 Ft összértéket meghaladó vásárlás esetén a szállítás ingyenes
A fenti árak kizárólag Magyarország területén történő kiszállítás esetén érvényesek. Amennyiben külföldre történő kiszállítást igényelne, kérjük vegye fel kapcsolatot a Vállalkozóval a fenti elérhetőségek egyikén, miután a külföldre történő kiszállítás esetében a kiszállítási költségeket a vállalkozó egyénileg kalkulálja.

IX.

A szerződéstől való elállás joga

A Vásárló a szerződéstől a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet 4.§-ban foglalt szabályozás alapján, a termék átvételétől számított nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A Vásárló az elállási joga gyakorlását írásban (e-mailben vagy postai úton) köteles a vállalkozónak a fenti elérhetőségek valamelyikén bejelenteni.

A Vásárló a terméket a Vállalkozó által meghatározott helyszínre köteles visszajuttatni.

Az elállási joggal élő Vásárlónak kötelessége saját költségén visszajuttatni a terméket a vállalkozónak. A Vásárló nem kötelezheti az Vállalkozót a szállítási díj kifizetésére, ez minden esetben a Vásárlót terheli! A Vásárlót nem terheli semmilyen más költség, a termék visszaszállításának díján kívül, azonban köteles a nem rendeltetésszerű használatból eredő kár megtérítésére.

A vállalkozónak 30 nap áll rendelkezésére, hogy visszatérítse a Vásárló számára a teljes vételárat, amennyiben élni kíván az elállási jogával a Vásárló, és visszajuttatta a megrendelt terméket. A vételár visszatérítés lehetséges módjai (banki átutalás, postai úton stb.) a vásárlóval egyeztetésre kerülnek.

Vállalkozó a vételár visszafizetésére csak akkor kötelezhető, ha a kiszállított terméket bontatlan a vállalkozó által megküldött csomagolásban juttatja vissza Vásárló a Vállalkozó részére sérülés nélkül.

A vásárló nem gyakorolhatja az elállási jogát olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő.

X.

Garancia - Szavatosság

A webshop.hilena.hu webáruházban kizárólag a vállalkozó által saját kezűleg készített kiváló minőségű termékek kerülnek eladásra. A vállalkozó terméket csak abban az esetben cseréli ki, illetve fizeti vissza az árát, amennyiben az jegyzőkönyv által bizonyítottan, hibásan került kiszállításra, vagy az alábbi esetben.

A Hilena ékszerek ragasztására 5 éves garanciát vállalunk. A nem rendeltetésszerű használatból adódó törésre és karcolódásra nem vállalunk garanciát.

XI.

Egyéb rendelkezések

1. Felelősség

Az Interneten keresztül történő vásárlás esetén feltételezhető, hogy a Vásárló ismeri az Internet lehetőségeit és korlátait, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és az előforduló hibákra. Sem a Vállalkozó (sem a webshop karbantartója) nem felel az internetes hálózat esetleges műszaki hibáiból, a kommunikációs eszközök esetleges meghibásodásából, bármely szoftver vagy program meghibásodásából, esetleges technikai meghibásodásokból eredő károkért.

A Vállalkozó semmilyen alapon nem felel semmilyen kárért, amely közvetlenül vagy közvetve a www.hilena.hu webáruházhoz való csatlakozás miatt következett be.

A Vállalkozó fenntartja magának azt a jogot, hogy kizárólag előzetes fizetés esetén szolgálja ki, vagy egyáltalán ne szolgálja ki azokat a vásárlókat, akik rendszeresen nem tartják be jelen szerződésben foglalt feltételek vagy más módon kárt okoznak a Vállalkozónak.

2. Változtatás

A Vállalkozó jogosult jelen szerződés feltételeit bármikor egyoldalúan, indoklás és külön értesítés nélkül megváltoztatni, módosítani. Jogosult továbbá a termékek árát és a szállítási határidőket is megváltoztatni, módosítani. A változtatások az www.hilena.hu webáruházban való közzététel időpontjától hatályosak. Adott megrendelésre a megrendeléskor érvényben lévő vásárlási feltételeket kell alkalmazni.

 

Amennyiben szeretné letölteni Általános Szerződési Feltételeinket, akkor mentse le jelen lapunkat böngészőjében.