Szállítási feltételek és módok

Szállítási Feltételek és Szállítási módok

Szállítási feltételek:

A megrendelést követően, ha előreutalással történik a fizetés, akkor a megrendelt termékek árának vevő általi kifizetését és a Dr. Beckerné Ábrahám Erzsébet EV részére történő jóváírását követő 2 munkanapon belül átadjuk a megrendelt terméke(ke)t a webáruházban megjelölt fuvarozónak.

Ha a megrendelésben a Vásárló az utánvétes fizetést választotta, akkor a megrendelés beérkezését követő 2 munkanapon belül kerülnek a termékek a fuvarozónak átadásra.

A megrendelt termékek egy bordó szatén szalaggal átkötött, kísérő kártyával ellátott, fehér színű ékszerdobozban kerülnek kiszállításra, hogyha a Vásárló nem választja felárért az exkluzív csomagolási módot.

Az ékszerdobozt légpárnás borítékba csomagolva adjuk át a fuvarozónak kiszállításra.

A megrendelt termékeket a Pick pack pontos futárszolgálat vagy a DPD futárszolgálat szállítja ki.

Kiszállítás jelenleg csak Magyarország területére lehetséges.

Dr. Beckerné Ábrahám Erzsébet EV kizárólag arra vállal felelősséget, hogy a megrendeléstől számított jelen ÁSZF-ben meghatározott időtartamon belül a futárszolgálatnak a megrendelt terméke(ke)t átadja. A választott futárszolgálat esetleges késedelméért, illetőleg az ebből adódó esetleges kellemetlenségekért vagy kárért a vállalkozó felelősséget nem vállal.

 

Szállítási módok:

1. Pick-Pack Ponttal történő szállítás:

  • Mi az a Pick Pack Pont?

Az ország közel 130 városában megtalálható több mint 400 Pick Pack Pont segítségével Ön személyesen is átveheti az interneten megrendelt csomagot. A Pick Pack Pontok olyan Relay és Inmedio hírlapüzletek, ÖMV valamint Avanti töltőállomások, amelyek frekventált helyeken találhatóak meg. A Relay üzletek közlekedési csomópontoknál (MÁV, BKV, FKF, Volán társaságok, Budapest Airport), az Inmedio üzletek bevásárló központokban, hipermarketekben, nagyvárosok sétálóutcáin, főutcáin találhatóak meg, míg az ÖMV és Avanti töltőállomások a gépjárművel közlekedők számára biztosítanak könnyű megközelíthetőséget, hogy Önnek ne jelentsen gondot a csomag átvétele.

A megrendelt áru Pick Pack Pont átvevőhelyre történő megérkezésekor a futárszolgálat email-ben és sms-ben értesíti a Vásárlót (hogyha a telefonszám a megrendelés folyamán a megfelelő formátumban lett megadva. A vásárlói telefonszámnak a következő formátumot kell követnie: 3620…   3630….    3670…   Vezetékes számra nem lehetséges sms küldése), melyet követően csomagját azonnal átveheti.  Az értesítést követően 5 munkanapon keresztül mehet a csomagjáért az üzletek nyitva tartási ideje alatt, amely átlagosan hétfőtől-vasárnapig 08.00 - 20.00 tart.

  • Milyen előnyökkel jár a személyes átvétel?

A személyes átvétel ugyanolyan gyors és kényelmes, mint a futárral való kézbesítés, ám a készpénzes fizetés mellett lehetőség van a Pick Pack Pont átvevőhelyeken bankkártyával történő fizetésre is. A csomagok így szombaton, sőt vasárnap is átvehetőek.

  • Mikor remek választás a Pick Pack Pont?

Ha Önnek a futárral történő kézbesítés túl költséges, vagy nem tud a megadott időben a szállítási címen lenni, vagy szeretne a szabadidejével saját maga gazdálkodni, akkor mindenképpen válassza a kényelmes, személyes csomagátvételi lehetőséget.

  • Hogyan kérhetem a Pick Pack Ponton történő személyes átvételt?

Miután kosárba helyezte a termékeket, a Pénztár „Szállítási mód” részénél válassza ki a Pick Pack Pont szállítási módot, majd a megjelenő választó elem segítségével adja meg azt a Pick Pack Pontot, ahol át kívánja venni a csomagot. A személyes átvétel minél gyorsabb lebonyolítása érdekében kérjük, hogy nyomtassa ki az automatikus visszaigazoló e-mail értesítést vagy jegyezze fel a rendelés azonosító számát.

  • Kíváncsi arra, hogy merre járhat a megrendelt csomagja?

Amennyiben az áruházban a Pick Pack Pont szállítási módot választotta, a szolgáltatás csomagkereső oldalán leellenőrizheti, hogy csomagja éppen milyen stádiumban van.

  • Hány napba telik a futárszolgálat részéről a szállítási idő?

A csomagok futárszolgálatnak történő átadása után a vásárlók Budapesten a 3., míg vidéken a 4.dik munkanapon kapják kézhez a csomagokat.

  •  Mi a többszöri kézbesítés és visszárú folyamata?

Abban az esetben, ha a Vásárló a küldemény Pick Pack Pont Árushelyre való kiszállításától számított 7 (hét) napon belül nem jelenik meg úgy a csomag visszáruzására kerül sor.

Amennyiben a Vásárló nem veszi át a csomagot az általa megjelölt Pick Pack Pontban, úgy a teljesítés elmaradásáért Dr. Beckerné Ábrahám Erzsébet EV nem tartozik felelősséggel. Ebben az esetben Dr. Beckerné Ábrahám Erzsébet vállalkozó a teljesítés meghiúsulásáról való értesülést követő 5 munkanapon belül e-mailben értesíti az érintett Vásárlót erről a tényről és felszólítja, hogy adja meg a helyes szállítási címet. Amennyiben a Vásárló megadja a helyes címet és kéri az ismételt kézbesítést, úgy erre a következő feltételek teljesülése esetén van lehetőség:

 (1.) korábbi banki átutalás esetén, ha a Vásárló a válaszlevéllel egyidejűleg átutalja az ismételt kézbesítés költségét, (2.) korábbi utánvétes fizetés kérése esetén, ha a Vásárló a válaszlevéllel egyidejűleg utánvétes fizetés helyett megfizeti a vételárat és a kétszeri kézbesítés díját (1x utánvétes szállítási díj + 1x utalásos szállítási díj) banki átutalással. A vásárolt terméket a fenti összegeknek (a második kézbesítés díja, vagy a vételár és a kétszeri kézbesítés díja) a webshopban való fizetéstől számított 5 munkanapon belül adjuk át a fuvarozónak.

Amennyiben Dr. Beckerné Ábrahám Erzsébet EV felszólítására a vevő 5 munkanapon belül nem reagál, vagy nem kéri az ismételt kézbesítést, vagy nem fizeti meg a fenti határidőben a szükséges összeget, úgy a szállítási költségek levonása után a csomag visszaérkezését követő 30 napon belül visszaküldjük a már megfizetett vételárat a vevő részére. Ez esetben Dr. Beckerné Ábrahám Erzsébet EV nem tartozik további teljesítési kötelezettséggel a vevő felé. 

 

2. DPD Futárszolgálattal történő szállítás:

A webshop.hilena.hu webáruházban feladott rendelések kiszállítása a Vásároló választása szerint történhet a DPD futárszolgálattal az online rendelés során a Vásárló által megadott címre.

  • Mi az a DPD futárszolgálat?

Bárhol, bármikor: mint Európa egyik vezető csomagszállítója, a DPD elsőosztályú, belföldi és nemzetközi csomagszállítást kínál, mellyel csomagja a lehető legrövidebb időn belül eléri az összes célállomást. A DPD szolgáltatásai rendkívül hatékonyak, melyet az egyedülálló, több mint 40 országban elhelyezkedő, több mint 500 DPD depóból álló nagykapacitású szállítmányozói hálózat biztosít.

  • Milyen előnyökkel jár a házhozszállítás?

A futárszolgálattal történő kiszállítás bár drágább mint a Pick Pack Pontos kiszállítás, de gyors és kényelmes. A termék megrendelése után Önnek más teendője nincsen, csak a megadott szállítási címen várni a futár csengetését. Az utánvétes csomagok esetében a fizetés módja: készpénzes.

A DPD futárszolgálattal történő szállítás az alábbi előnyökkel jár:

- az átvevő személy mielőtt aláírásával hivatalosan is átveszi a csomagot, leellenőrizheti, hogy van-e bármilyen sérülés a csomagon.

- a címzett a csomag átvétele során névvel, dátummal és aláírással igazolja, hogy átvette a csomagot, amelyet a későbbiekben a POD igazol

- az utánvétes csomag esetében (DPD Classic COD) először a feltüntetett összeget kell átadni a futárnak, amelynek átvételét nyugtával igazolja. Amennyiben esetleg utánvétes csomagon talál külsérelmi nyomokat, abban az esetben a futár ugyanúgy a helyszínen felveszi a jegyzőkönyvet.

Kérjük, a csomag sértetlenségét minden esetben a kézbesítő jelenlétében leellenőrizni! Amennyiben a csomagon bármilyen külsérelmi nyomot lát kérjük, hogy arról a futárral jegyzőkönyvet felvetetni szíveskedjen, azzal, hogy a jegyzőkönyv kitöltése után a futártól kérje a sérült termék feladónak történő visszaszállítását a jegyzőkönyv másolatával együtt.

Vásárlóink megelégedése érdekében, természetesen gondoskodunk arról, - a futár kárfelelőssége mellett -, hogy a megrendelt terméket mihamarabb sértetlenül birtokba vehesse.

Miután a futárt a kiszállítás tekintetében felelősség terheli, amennyiben a csomagon külsérelmi nyom található, azonban a Vásárló azt nem jelezte, arról az átadáskor jegyzőkönyv nem készül, úgy a későbbiekben a csomagolás hibájából vagy a nem megfelelő kiszállításból eredő károk miatt felelősséget, vagy a megrendelt termék kicserélését a vállalkozó vállalni nem tud.

A vállalkozó ugyancsak kizárja (csere illetőleg bármely kár) felelősségét amennyiben a Vásárló a megrendelt terméket átveszi, és azt használatba veszi.

  • Mikor remek választás a DPD futárszolgálat?

Ha Önnek nem okoz gondot a megadott időben a szállítási címen akkor a futárral történő kézbesítés a legideálisabb: gyors és kényelmes. Önnek nincsen más teendője a megrendelés után csak várni a csomag megérkezését az Ön által megjelölt szállítási címre.

  • Hogyan kérhetem a DPD futárszolgálat kiszállítási módot?

Miután kosárba helyezte a termékeket, a Pénztár „Szállítási mód” részénél válassza ki a DPD futárszolgálat szállítási módot.

  • Hány napba telik a futárszolgálat részéről a szállítási idő?

A kiszállítás a DPD Hungária Kft. saját üzletszabályzata szerinti határidőn belül történik meg. A DPD Hungária Kft. általában az átadást követő 1 munkanapon belül kiszállítja a csomagot.

  • Mi a többszöri kézbesítés és visszáru folyamata?

A csomag kézbesítését összesen háromszor kíséreli meg a futárszolgálat. Ha a címzett nem található, a gépjárművezető az első kézbesítési kísérletkor hagy a címzett levelesládájában egy értesítőkártyát vagy felhívja a címzettet. Ennek alapján a DPD-vel meg lehet beszélni a kézbesítés új időpontját.

Amennyiben a Vásárló rossz szállítási címet ad meg a megrendelésben és így a kézbesítés lehetetlen, úgy a teljesítés elmaradásáért Dr. Beckerné Ábrahám Erzsébet EV nem tartozik felelősséggel. Ebben az esetben Dr. Beckerné Ábrahám Erzsébet a teljesítés meghiúsulásáról való értesülést követő 5 munkanapon belül e-mailben értesíti az érintett Vásárlót erről a tényről és felszólítja, hogy adja meg a helyes szállítási címet. Amennyiben a Vásárló megadja a helyes címet és kéri az ismételt kézbesítést, úgy erre a következő feltételek teljesülése esetén van lehetőség:

 (1.) korábbi banki átutalás esetén, ha a vevő a válaszlevéllel egyidejűleg átutalja az ismételt kézbesítés költségét, (2.) korábbi utánvétes fizetés kérése esetén, ha a vevő a válaszlevéllel egyidejűleg utánvétes fizetés helyett megfizeti a vételárat és a kétszeri kézbesítés díját (1x utánvétes szállítási díj + 1x utalásos szállítási díj) banki átutalással. A vásárolt terméket a fenti összegeknek (a második kézbesítés díja, vagy a vételár és a kétszeri kézbesítés díja) a webshopban való fizetéstől számított 5 munkanapon belül adjuk át a fuvarozónak.

Amennyiben Dr. Beckerné Ábrahám Erzsébet EV felszólítására a vevő 5 munkanapon belül nem reagál, vagy nem kéri az ismételt kézbesítést, vagy nem fizeti meg a fenti határidőben a szükséges összeget, úgy a szállítási költségek levonása után a csomag visszaérkezését követő 30 napon belül visszaküldjük a már megfizetett vételárat a vevő részére. Ez esetben Dr. Beckerné Ábrahám Erzsébet EV nem tartozik további teljesítési kötelezettséggel a vevő felé. 

Jelenleg a termékek kiszállítása, a fentebb maghatározott módokon csak Magyarország területére lehetséges. Amennyiben külföldre történő kiszállítást igényelne, kérjük vegye fel kapcsolatot a Vállalkozóval a fenti elérhetőségek egyikén, miután a külföldre történő kiszállítási mód esetében a kiszállítási költségeket a vállalkozó egyénileg kalkulálja.